TopHeader NO

Informasjon: Jul- og nyttårslevering

Vi hjelper deg med å sende din personlige jule- og nyttårshilsen til nære og kjære. Som Norges første blomsterbutikk på nett i 1995 har vi lang erfaring med å levere din blomstrende hilsener. Med over 250 lokale florister i Norge leverer vi blomster av beste kvalitet, rett på døren.

Til privatadresser:
Vi garanterer levering til privatadresser før jul om du bestiller innen kl. 10:00, torsdag 22. desember.

For å sikre at din julebestilling blir levert før jul, kan det hende at vi levere tidligere enn ønsket leveringsdato.

Til firma:
Bestillinger til firma har siste garantitid onsdag 21. desember kl. 10:00.

Utland:
Bestillinger til utland med levering før jul må være oss i hende innen onsdag 21.desember kl. 17:00.

*Om du vet at leveringssted for blomster er ekstra avsides, med kun båt og/eller buss som transport, må vi ha din bestilling innen kl. 10:00 den 20.desember for å garantere levering.

Alle blomsterbutikker har dessverre ikke utkjøring 23/24 desember. Vi kan derfor ikke garantere levering av blomster de dagene. Hvis du velger leveringsdato 23/24. desember kan det hende at din bestilling i stedet blir levert så tett opp til jul som mulig. Vi kan ikke garantere levering på 25, 26 og 31. desember 2016 og 1. januar 2017. Dine blomster kan bli levert neste virkedag og du som kunde vil ikke bli kontaktet.

Under lengre ferier og høytider kan utvalget av blomster varierer fra butikk til butikk, avhengig av tilgjengeligheten hos grossister og at varer begynner å ta slutt. Blomstene vil eventuelt erstattes av likeverdig vare i lignende form uten at du som kunden blir kontaktet.

Norge er et langstrakt land. Det er mange som vil sende blomster til jul, og ved stor pågang kan vi ikke garantere at blomstene blir levert på valgt dato, men vi garanterer at alle bestillinger gjort innen garantitiden blir levert før jul.

Bestillinger som kommer til oss etter garantiperioden vil vi gjøre vårt ytterste for å oppnå ønsket leveringsdato. Men om det ikke går vil blomstene bli levert i romjulen (ved ønsket frakt til jul), neste mulige leveringsdato etter første nyttårsdag (ved ønsket frakt til nyttår). Vi reserverer oss for leveringsforsinkelser knyttet til værproblemer.

Hvis du ønsker frakt til en firmaadresse på 22/12, 23/12, 29/12 og 30/12, er det viktig at mottakeren er tilstede for å motta blomstene. Blomstene vil bli gitt til resepsjonen som så varsler mottakeren. Hvis mottakeren ikke er på plass eller om bedriften er stengt på ønsket leveringsdato, vil blomster og levering ikke bli erstattet eller refundert.

Du er alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice på tlf. 815 48 260 eller e-post: info@euroflorist.no

Åpningstider:

Lør  17/12 9-15

Søn 18/12 STENGT

Mån 19/12 -Tir 20/12 9-17

Ons  21/12- Fre 23/12 9-18

Juleaften 9-12

Søn 25/12- Man 26/12 STENGT

Tir 27/12-Fre 30/12 9-17

Nyttårsaften 9-12

Søn 1/1 STENGT

For at vi skal kunne være sikre på at vi kan levere din julehilsen er det viktig at vi får rett mottagerinformasjon. Vennligst sjekk at adresse, tlf, portkode og annen relevant informasjon er korrekt og med i bestillingen. Om du oppdager at det har blitt feil ber vi deg kontakte vår kundeservice slik at det blir rett. Kundeservice tlfnummer: 815 48 260. E-post: info@euroflorist.no

Du har også muligheten til å velge at blomstene kan henges på dør eller leveres til nabo. Hvis du er usikker på om kunden er hjemme må dette skrives i feltet for Melding til floristen. I disse tilfeller må floristen ringe mottager og blomster blir ikke sendt ut før butikken får kontakt med mottager. Mobilnummer på påføres bestillingen. Forsinkelser vil oppstå hvis mottager ikke svarer på telefonen.

Våre florister gjør selvfølgelig sitt ytterste for at din julehilsen når mottageren, men det blir klart lettere om alt stemmer.