TopHeader NO

Tilbakebetalingspolicy

8.1
Retur kan ved spesielle situasjoner innvilges av ledelsen

9
Hvis produktet er skadet eller feilaktig

9.1
Da blomster er ferskvare ber vi om at eventuell klage fremføres innen 1 arbeidsdag fra og med leveringsdatoen.

9.2
Vi har 7 dagers ferskvaregaranti på blomster, planter og tilknyttede elementer fra og med leveringsdatoen. Om noen av blomstene dør eller visner innen 7 dager etter levering, bør du ta et digitalt bilde av produktet, sende det til oss via vår kontaktside eller ta blomstene tilbake til leverende florist. Vi kommer da til å erstatte blomstene og levere dem til deg kostnadsfritt.

9.3
Ønsker du å returnere et produkt til oss med en annen begrunnelse enn paragraf 9.2, ettersom produktet var feilaktig eller skadet ved levering, vær vennlig å bruk vår policy for retur som angis i paragraf 11. Hvis du vil ha en refusjon og ikke bytte ut produktet eller erstatte det, så tilbakebetaler vi deg prisen for produktet, fraktomkostningene, og det det koster å returnere det til oss. Vennligst send oss kvittering på returportoen./p>

9.4
Konkluderer vi med at produktet ikke er skadet eller feil, kan vi belaste deg for produktene og de kostnadene vi pådrar oss som følge av dette.

10
Hvis du har fått feil produkt.

10.1
Hvis du mottar et produkt du ikke har bestilt, ta vennligst i bruk vår policy for returer som angis i paragraf 11. Hvis du returnerer produktet til oss, tilbakebetaler vi deg prisen for produktet, fraktkostnader og det det koster deg å returnere produktet til oss

11
Returer og klager

11.1
Returnerer du et produkt i samsvar med paragraf 9 eller 10 eller om du vil fremføre en klage ta vennligst kontakt vår kundeservice via vår kontaktside eller per post til Euroflorist Norge AS, Pb 43,1309 RUD. Du vil da få et ordrenummer. Du må oppgi dette nummeret i all korrenspondens. Hver retur behandles individuelt og eventuelle tiltak vil avgjøres i samråd med kunden

11.2
Når produkter returneres til oss, råder vi deg til å returnere dem med en sikker leveringsmetode til den adressen som du har fått fra vår kundeservice og få en kvittering på at produktet er returnert til oss. Hvis du har problemer med å returnere et produkt, f.eks på grunn av størrelsen så vennligst kontakt oss.

11.3
Hvis du ikke bruker ordrenummeret eller betalingsID ved all korrespondens, kan det forsinke vårt svar til deg.