FAQ - Få svar på dine spørsmål

På denne siden har vi samlet de spørsmål som vi oftest får av våre kunder. Finner du ikke svar på ditt spørsmål nedenfor så er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice på chatt eller på [email protected]. Vi hjelper deg med glede!

 


NÅR BLIR BLOMSTENE LEVERT?

Levering skjer normalt mellom 09:00 og 16:00 til firma og 16:00 – 21:00 til privatadresser. Lørdag leveres blomster mellom kl 10:00 og 15:00.
Tidspunktet for levering kan variere da butikkene har egne leveringsavtaler.

ER BLOMSTENE LEVERT?

Vi er i gang med å innføre at våre kunder får leveringsbekreftelse på SMS når blomstene er kommet frem til mottakeren. Hvis du ikke har mottatt en SMS og heller ikke har hørt noe fra mottakeren, så er vårt kundesenter alltid behjelpelig med å gi deg en leveringsbekreftelse. Kontakt kundeservice på chatt eller via e-post [email protected].

NÅR MÅ JEG SENEST BESTILLE OM BLOMSTENE SKAL LEVERES SAMME DAG?

Vi garanterer levering samme dag til privatadresser hvis bestillingen gjennomføres innen klokken 12.00 mandag til fredag og før klokken 10.00 lørdag. For levering til firma garanterer vi levering samme dag når du bestiller før kl 10:00 på hverdager. Vi kan ikke garantere levering på søndager og helligdager. (Hvis det gis en garanti på utvalgte helligdager, vil en liste finnes på hjemmesiden med respektive tider og steder som garantien gjelder).

LEVERER DERE PÅ SØNDAGER OG HELLIGDAGER?

Vi kan ikke garantere levering på søndager og helligdager med mindre annet er skrevet på hjemmesiden. Bestillinger til levering på dager som ikke er omfattet av leveringsgarantien vil bli levert dagen før eller førstkommende hverdag.

JEG HAR SPESIELLE ØNSKER ANGÅENDE MIN BESTILLING

Når du skriver mottakerens opplysninger og kortteksten så kan du også fylle i feltet "Spesielle instruksjoner". Her kan du skrive hvis du har noen ønsker i forhold til buketten. Du kan også skrive hvis mottakeren er allergiker - så vår florist velger blomster uten sterk duft.

JEG HAR SKREVET FEIL PÅ MIN BESTILLING, HVA GJØR JEG?

Kontakt kundeservice så snart som mulig på chatt eller via e-post [email protected], så skal vi forsøke å rette opp feilen.

JEG VIL GJERNE ANNULLERE MIN BESTILLING, HVA GJØR JEG?

Send oss en e-mail om at du gjerne vil annullere din bestilling og hvilken betalingsID det gjelder. Vi må ha denne e-mail senest kl 14.00 dagen før leveringsdagen hvis vi skal ha mulighet til å annullere bestillingen. Hvis bestillingen er over 1500 kr, så skal vi ha beskjed om annullering senest to hverdager før levering. Utenfor åpningstider kan du kontakte oss via e-post [email protected].

JEG ER IKKE FORNØYD MED BLOMSTENE, HVA GJØR JEG?

Hvis kvaliteten eller utførelsen ikke lever opp til forventningene, ber vi deg kontakte den leverende florist (kontaktopplysninger står på innpakningspapiret på buketten) eller Euroflorists kundeservice på chatt eller e-post [email protected]. Dette skal gjerne skje så fort som mulig etter levering så vi kan rette eventuelle feil eller mangler. Da blomster er en ferskvare, er det nødvendig at man henvender seg så fort som mulig etter leveringen så vi har mulighet for å vurdere varen og eventuelt bytte blomstene.

JEG VIL GJERNE SENDE BLOMSTER TIL UTLANDET, HVA KOSTER DET?

Gå inn på vår side for utlandsbestilling og velg hvilket land du vil sende til.
Send til utlandet.

JEG HAR ET GAVEKORT SOM JEG VIL BRUKE, HVA GJØR JEG?

Gavekort finnes tilgjengelig i våre medlemsbutikker. De kan brukes som betaling i våre butikker, men ikke i vår webbutikk. OBS: Våre nylanserte gavekort av tre med skrapefelt kan brukes i vår webbutikk. Finn en Eurofloristbutikk i ditt nærområde på vår hjemmeside under Finn florist eller kontakt vår kundeservice på chatt eller e-post [email protected]