Kontakt oss i dag for å bli medlem av Europas hurtigst voksende nettverk av blomsterhandlere!
I mer enn 25 år har vi hos EuroFlorist stilt de nyeste verktøy og et høyt supportnivå til rådighet for blomsterhandlere, så de kan motta millioner av bestillinger på blomsterforsendelser og tilby deres kunder formidlingstjenester. På grunn av vår omfattende erfaring på blomstermarkedet tilbyr vi våre medlemsflorister flere ekstra tjenester og produkter, så de kan forbedre sin uavhengige lokale blomsterforretning.
Hvorfor være med i EuroFlorists nettverk?
Helt fra begynnelsen har vi hatt en klar, enkel tilgang til blomsterforsendelsesbransjen. Derfor er vi i dag en av de største blomsterhandlerne i blomsterhandler-nettverk i Europa med 9.700 medlemmer i 10 land. I tillegg til EuroFlorists eget nettverk i Europa er vi det største ordreformidlende medlem av Teleflor International-nettverket, som omfatter over 54.000 blomsterhandlere i hele verden.
Det som våre blomsterhandlere setter størst pris på ved EuroFlorist, er vår enkle arbeidsmåte, kvaliteten av de tilknyttede blomsterbutikker i vårt nettverk og det faktum at vårt medlemskap er frivillig. Som medlem har du fullstendig kontroll over din butikk, hvordan den ser ut, og du kan hele tiden styre din forretning på den måten du du selv synes fungerer best i forhold til kundene, uten innblanding fra EuroFlorist. På den måten blir bruken av vår formidlingstjeneste en fordel for din forretning.
Hvordan fungerer det?
Vi gir deg alle de nødvendige verktøy og materialer, så du kan motta bestillinger på levering og forsendelse fra dine kunder med en gang. Etter at du er blitt medlem hos EuroFlorist, vil du motta en pakke med ordreblokk, plakater, klistremerker og annet materiell til din butikk. Dessuten kan du få adgang til vårt online ordresystem til blomsterforsendelser, kalt Bring Online: Har kan du sende og motta bestillinger direkte på internett. I tillegg kan du enkelt kommunisere med EuroFlorist via fax, e-post og telefon. En gang i måneden vil du motta en avregning, der viser dine inngående og utgående ordre samt din kontos saldo. Som en del av vår medlemsavtale er du garantert, at vi betaler deg for dine leveringer.
Vi er her for å hjelpe deg
Når du har bruk for hjelp, står vi til rådighet. Vårt kontor har åpent, når din forretning er åpen, også på lørdager. Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller fax.
Tlf: +47 67 17 69 20 Åpningstider:
Fax: +47 800 11 108 Man - Fre: 9:00 - 17:00
Mail: [email protected] Lør: 9:00 - 12:30
9 fordeler ved EuroFlorist-nettverket:
Du treffer dine egne beslutninger om hvordan du styrer din blomsterbutikk, markedsfører den overfor kundene og imøtekommer behovene på ditt marked. Til forskjell fra andre formidlingsorganisasjoner tvinger vi deg ikke til å sende et bestemt antall bestillinger eller forbyr deg å delta i andre nettverk eller tvinger deg til å overholde en lang rekke regler. Når du blir medlem hos EuroFlorist, skal du ikke betale et stort, kontant depositum, og du blir ikke tvunget til å kjøpe eierskap i vår formidlingstjeneste for å bli medlem. Vi ønsker at du skal være vår partner i blomsterbransjen.
Hvert år mottar vi millioner av blomsterbestillinger til levering i hele Europa. For å øke det antall bestillinger vi sender gjennom vårt blomsterhandlernettverk, investerer vi i markedsføring med våre online nettsteder til e-handel, firmakunder og flere internasjonale handelspartnere. Vi kan også tillby deg din egen skreddersydde nettbutikk, så du kan tilby enkel onlinebestilling til de kunder som kommer inn fra gaten, og tiltrekke nye kunder på internett. På den måten kan du så øke antallet av bestillinger for levering.
Vi har de laveste priser på det lokale marked, hva angår medlemskap av formidlingsorganisationer, og de mest rettferdige provisjonsstrukturer i forbindelse med avsendelse og mottagelse av bestillinger. Hos EuroFlorist mottar du en høyere provisjon for ordrelevering enn hos andre nettverk, og du mottar en konkurransedyktig salgsprovision på alle bestillinger, du sender til EuroFlorist-nettverket fra din butikk. I årets løp tilbyr vi incitamentprogrammer såsom rabatter, ekstra provisjoner og reisebelønninger for å motivere deg til å sende flere bestillinger.
Blomsterbutikker, som er medlem hos EuroFlorist, skal opprettholde en profesjonell virksomhetsstandard. Vi tror på diversitet, kreativitet og innovasjion på blomsterhandlernivået, og derfor stiller vi også visse krav for å kunne opprettholde ditt medlemskap i blomsterhandlernettverket. Kravene for å bli medlem som blomsterhandler omfatter blomsterutdannelse, flere års erfaring, produktsortiment og god kundeservice. Vi samarbeider med våre medlemmer for å forbedre EuroFlorist-nettverkets kvalitet og standarder gjennom kommunikasjon, blomsterinspirasjon og tjenester til levering av blomsterbestillinger.
Andre tjenester fra EuroFlorist omfatter skreddersydde nettbutikker til blomsterhandlere, online ordreoverføringer med vårt system Bring Online samt en av våre mest populære gaveideer, EuroFlorists gavekort. Som medlemsbutikk kan du selge, motta og innløse våres BlomsterKort. Kortene er sikre, fås på flere beløp, krever et minimum av administrasjon og har tiltrukket tusenvis av kunder til våre medlemsbutikker. Våre gavekort ble første gang lansert i Sverige i 1988 under navnet BlomsterKort, og siden da er millioner gavekort blitt solgt i hele Europa.
EuroFlorist driver kontorer i hvert av de land, der våre direkte blomsterhandlernetverk er plassert. Da de er bemannet av lokale medarbeidere, kan du være sikker på at få kundeservice på høyeste nivå når du kontakter oss. I tillegg har vi en av de største IT-avdelinger i blomsterbransjen for å sikre, at vår handelsplattform, internettbutikk og andre supportsystemer virker effektivt hele døgnet.
Hvert år arrangerer vi seminarer for blomsterhandlere over hele Europa. Seminarene er utelukkende for deg som er medlem, og møtene ligger alltid om kvelden. Seminarene omfatter foredrag om de seneste tendenser i blomsterbransjen, nyheter om EuroFlorist og generelle forretningsaktiviteter. På bestemte møter i løpet av året er vi vertskap for spesielle designarrangementer, og EuroFlorist deltar i de store bransjeustillinger.
Som medlem vil du fra EuroFlorist motta rabatter og fordeler fra tredjepartsleverandører. Disse vil bidra til å gjøre din forretning større og mer effektiv. Vi har på dine vegne forhandlet rabatter og spesielle tilbud på mange produkter: binderiprodukter, gavebøker, telefontjenester, internettjenester, emballasje, frø og løk, kort og bamseprodukter, sjokolade, marketingtjenester og kreditkorttilbud.
EuroFlorist er i dag et velkjent varemerke blant millioner av tilfredse kunder. Når de ser EuroFlorist-logoen i din butikk, vil de føle seg sikre på at få service av høy kvalitet. Som medlem arbeider vi sammen for å øke verdien av varemerket og derav fordelene for din blomsterforretning.
EuroFlorist er i dag et velkjent varemerke blant millioner av tilfredse kunder. Når de ser EuroFlorist-logoen i din butikk, vil de føle seg sikre på at få service av høy kvalitet. Som medlem arbeider vi sammen for å øke verdien av varemerket og derav fordelene for din blomsterforretning.