Et av våre mål hos Euroflorist er å ha Norges beste blomsterhandlernettverk. Med kvalitet og håndverk som stikkord er det avgjørende for oss å gi våre kunder den beste opplevelsen.
Euroflorist startet som Svensk Blomsterformidling i 1982. I dag er vi Europas største blomsterdistribusjonsnettverk med egne floristnettverk i 11 land og med et sterkt internasjonalt samarbeid som gjør at vi kan levere praktisk talt i hele verden.
Vi legger mye ressurser i å kjenne både kundene våre og trendene i markedet. Det betyr at vi kan levere et produkt som er utrolig populært og hvor vi får nye kunder hver dag.
Det er viktig for oss at dere som florist i vårt nettverk også har en god opplevelse og derfor gjør vi fortløpende grundig evaluering av våre butikker hvor vi ser på servicenivå, tilbakemeldinger fra kunder og ordrestatistikk.
Samtidig vurderer vi nøye alle søknader vi mottar til nettverket, for å sikre at vi ikke har flere butikker i et område enn vi trenger.
På denne måten sikrer vi at alle får mest mulig ut av samarbeidet.
Det er også svært viktig for oss å få tilbakemeldinger fra våre florister. Derfor samler vi jevnlig inn feedback fra hele nettverket, og lytter selvfølgelig også til de individuelle ønsker og kommentarer vi mottar daglig.
Hos Euroflorist anser vi at deres butikker er deres egne og at dere selv er best på å drive den. Derfor legger vi oss ikke i innredningen av butikken. For oss er det en selvfølge at butikken er representativ og at våre kunder betjenes vennlig og profesjonelt når de besøker deres butikker.
Det viktigste for oss er at våre tjenester leveres med høy kvalitet og bra service